Den 24 oktober

Godmorgon alla glada!
Har alla sovit gott inatt? Det har iaf jag gjort. Var så jäkla trött igår kväll. Så när jag o Andrea skulle kolla på film så somna jag bara efter några minuter. :P Hade redan sett filmen en gång så ja visste va den handla om.
är det någon annan än jag som tycker den här filmen är grym? :)

Nu ligger jag o väntar på att Andrea ska vakna. Hon e så söt så när hon sover. :) Idag vet jag inte vad som händer. men de lär väl bli litte småfix i stallet. vi ska även försöka klippa klorna på kaninen, får se hur det går ;)
Hoppas Älsk kommer hit idag oxå så man får träffa han nå. han skulle tydligen jobba eftermiddagsskift den här veckan så då kommer man inte få träffa han på hela veckan :/ Hur ska ja överleva?! ;o hehe :P
Hoppas alla får en bra dag idag :)
Kram Louise <3

Kommentarer
Postat av: Andréa

hm, gillar inte bilden... :S

varför tycker alla att jag är söt nr jag sover när jag inte är de!? :o



<3

2010-10-24 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0